Macam mana nak rawat jeragat dari akar.


Nak rawat jeragat dari akar, perlukan 3 vitamin ini :


1. Vitamin C



Vitamin C berfungsi memudarkan jeragat.

Vitamin C menggantikan lapisan jeragat dengan lapisan kulit baru yang lebih cerah.


2. Glutathione



Glutathione ni memang ada dalam badan kita.

Ia berfungsi melindungi kulit dari masalah seperti jeragat.

Cuma bila meningkat usia, ia berkurang dalam badan.

Bila berkurang, masalah jeragat akan muncul.

Bila kita makan Glutathione, akar jeragat akan mula mati.

So, tak muncul dah jeragat baru.


3. Hyaluron



Hyaluron ni pun memang ada dalam badan kita.
Cuma bila meningkat usia, ia berkurang.

Ini punca kulit jadi kusam.

Bila kulit cukup hyaluron, kulit jadi lembap, lembut & glowing.

Kat mana nak cari 3 vitamin ni ?

Kalau beli asing-asing, mahal.


Saya jumpa 1 suplemen yang lengkap 3 in 1 vitamin ni.

Nama suplemen ni Glutab.

Ia lengkap 3 dalam 1.

Ada Glutathione, Vitamin C & Hyaluron.

Saya mulanya takut nak try produk makan-makan ni.
Takut rosak buah pinggang.

Tapi sebab Glutab ni ada sijil Halal JAKIM & Sijil MAL dari KKM, saya yakin produk ni tak tipu, produk ni selamat.

Sijil KKM Glutab.


Sijil MAL ni KKM hanya bagi kat produk tertentu saja.

Susah nak dapat MAL ni sebab KKM selidik betul-betul.

Tak boleh ubah bahan sewenang-wenangnya.
Kilang produk ni boleh diarah tutup kalau didapati mereka tipu bahan dalam produk bersijil MAL ni.

Saya nak share apa yang terjadi semasa mengamalkan glutacaps ni . 

(hari2 duk amik 1 biji pagi dan 1 biji malam)

Minggu 1 : Tak banyak sangat beza pun pada wajah, jeragat still ada tapi kurang sikit laa.

cuma apa yang berbeza, wajah saya makin lembap sikit dari sebelum ni.
Minggu 2: Minggu kedua ni saya pelik sikit, ramai yang tegur wajah saya makin cerah, termasuklah kawan2 kat ofis.

(sebelum ni tak pernah langsung dapat pujian macam ni)

Minggu 3: Saya mula perasan jeragat di muka saya semakin pudar.

Minggu 4: Saya rasa pelik dengan perangai suami saya, tak pernah2 dia belikan hadiah tapi minggu ni saya dapat hadiah dari dia.

Dia sendiri tegur: 
“Ayang nampak lain la sekarang, makin cantik” 

Alhamdulillah , memang banyak beza.

Yang kiri ni saya sekarang, yang kanan tu dulu masa sebelum ambil Glutacaps.

Beza kan?
Disclaimer : Results may vary from based on individuals
Dua sebab saya rekemen produk ni dekat korang semua:

Satu, sebab saya sendiri yang kaji sebelum beli.

saya kaji betul-betul okayh sebelum beli sebab nak pastikan supplement yang kit ambil selamat. Yang paling penting tak dak kesan sampingan.

Kedua, saya dah tengok kesan sendiri kat diri sendiri.

Wajah saya semakin glowing dan jeragat yang menempel dekat muka semua dah hilang. Memang berkesan la.. Kulit dah koi cerah tau.

kalau korang nak cuba, memang saya rekemen kan..

Kat mana nak dapatkan Glutacaps ni ?
Saya tak jual Glutacaps ni.
Tapi, kalau anda nak cuba, saya dah deal baik punya dengan syarikat Glutacaps ni.
Istimewa….
Disebabkan anda dah baca sampai habis blogpost ni.
Tapi kena cepat, sebab tawaran ini HANYA TERHAD UNTUK 20 ORANG TERAWAL HARI INI SAHAJA & tawaran in terhad sehingga :
Anda Layak Dapat Tawaran SPECIAL Ini :
Siapa cepat, dia dapat..
5 PTG: AHAD 27 OKTOBER 2019
Macam mana nak dapatkan tawaran ini ?
Klik Butang Whatsapp Di Bawah untuk Dapatkan Tawaran
 
Nota: Butang di atas adalah butang whatsapp dari syarikat glutacaps tersebut. Jangan lupa bagitahu dari no blog zana. Nanti akan dapat diskaun 30% & 2 Hadiah.
PS: Ada apa-apa soalan, tanya je melalui whatsapp tu. Nanti diorang akan reply.

Comments